četrtek, 8. oktober 2015

Četrtkove voščilnice (183) z bonbončkom


Danes predstavljam voščilnico za novorojenčka ali novorojenčico.


 Naročila jo je moja prijateljica, čeprav otrok še ni rojen.
A ker bom na poti, 
je poskrbela, da bo imela voščilnico pravočasno pri roki, 
saj naj bi se otrok rodil v času moj odsotnosti.



In ker praznujem 5. obletnico odkar se je "rodil" moj blog,
se mi zdi izbor voščilnice ravno pravšnji.
V teh petih letih se je zgodilo marsikaj-
lepega & manj lepega,
A zdaj me že poznate in veste, 
da v mojem življenju štejejo le tiste lepe stvari.
In ker je moje lepo življenje del vaših življenj
in ga spremljate nekatere redno nekatere manj redno
(ali pa se mi le tako zdi, ker ne komentirate), 
boste lahko praznovale z menoj.
Tudi ve drage moje spremljevalke in komentatorke 
ste del mojega lepega življenja
in me bodrite, se z mano veselite &
vedno znova in znova uživam ob vsakem komentarju.

Da bo praznovanje sladko, 
podeljujem bonbonček srečni izžrebanki, 
ki bo pustila komentar pod tole objavo.

Izžrebanka oz. srečnica bo o svojem bonbončku obveščena, 
ko se vrnem z romanja z mojo skavtsko bratovščino v Assisi, 
to je 29.10.2015. 
Skupaj z mojimi gamsi bomo prehodili 320 km v 13ih dneh.
Zame bo to kar velik izziv.
Predvsem pa želim v tem romanju najti mir in 
postati še boljši človek, boljša žena, mama, prijateljica...

Mogoče si celo izmolim svojo sanjsko službo ;)

Lepo se imejte.
Bom mislila na vas.
Se vidimo čez 3 tedne.


11 komentarjev:

Klara pravi ...

Najprej čestitke ob peti obletnici pisanja bloga! Se večkrat ustavim tukaj, nisem pa ravno pridna komentatorka :(. In srečno pot v Assisi (tam je takoooo čudovito, lepo, mirno... Res blagoslovljeni kraji)!
Aja, pa voščilnica ob prihajajočem rojstvu je res lepa, nežna!

Tanja E. pravi ...

Čestike tudi z moje strani, draga Natali. Ugotavljam, da sva praktično sočasno ustvarili - vzpostavili ustvarjalni blog, tudi moj je upihnil 5. svečko na torti:)) Zelo rada pokukam k tebi, saj pri tebi najdem vedno kaj zares lepega, iskrenega. Tokratna voščilnica je prav taka.
Srečno pot in naj bo polna najlepših blagoslovov:)) Lepo bodi, Tanja.

oldpunca pravi ...

Draga Natali, tvojemu blogecu želim vse najboljše za peti rojstni dan. :-)) Veliko čudovitih izdelkov si ustvarila v tem času. Vključno z današnjo ljubko dobrodošlico mali štručki. Rada prihajam k tebi na obisk, saj si tako prijetna in pozitivna dušica, da je veselje!
Želim ti čudovito in nepozabno romanje. Pa tudi sanjsko službo ti želim iz vsega srca!

Helena pravi ...

Natali, pet let je kar lepa doba in v teh letih je s tvojega bloga v moj dom prišlo marsikaj lepega, dobrega, zanimivega. Čestitam in veliko ustvarjalnih idej še za naprej.
O, Assisi ... Tam je res nekaj posebnega in osebnega. Naj te napolni z mirom in vsem tistim, kar potrebuješ. Srečno pot!

Tina Z. pravi ...

o, čestitke, vau, pet let bloganja, res bravo. tudi jaz se rada ustavim tu, kjer me vedno pričakajo malo drugačne voščilnice, zato so mi pa všeč.
srečno v assisiju!

Mojca pravi ...

oooo čestitke ob obletnici! tvoja voščilnica je pa nadvse čudovita, tile copatki so tako zelo prisrčni. Pa srečno na popotovanju! lp

Janja pravi ...

Natali, čestitam. Želim ti obilo veselja pri ustvarjanju tudi v prihodnje.
Čestitka je čudovita. Lp

Hiška iz papirja pravi ...

Že pet let je star tvoj blog, čestitke!! Draga Natali, rada se ustavim pri tebi, tvoji izdelki so vedno tako domiselno sestavljeni, še posebej tematske voščilnice. Tale današnja voščilnica mi je prelepa, čipkasta pentlja je pika na i.
Srečno pot in vse dobro ti želim, Maja

Valerija pravi ...

Draga Natali. Pogosto obiščem tvoj blog, sedaj sem tudi uradno postala tvoja spremljevalka. Zelo rada pridem na obisk k tebi, s temi srčki ob imenu si tako prepoznavna in vem, da se za tem imenom s srčki vedno skrivajo prekrasni, srčni izdelki, kot kot tudi ta voščilnica za dobrodošlico malemu sončku. Z velikim zanimanjem sem tudi prebrala vse tri dele tvojega življenjepisa in se zraven tudi zjokala. Ob branju sem pomislila tudi na to, da se tvoj blog imenuje Življenje je lepo... a marsikdo, ki mu je bilo v življenju z rožicami postlano, pa tarna... Vesela sem, da je težko obdobje za tabo in da je tvoje življenje sedaj lepo.

Čestitke za peti rojstni dan tvojemu blogu in hvala za priložnost osvojitve bonbončka. Čestitke tudi za pogum, da si se peš odpravila na tako dolgo pot. Bravo!
Lp

Sanja Novak Jurjavčič pravi ...

čestitke ob 5. obletnici bloga. Še naprej ti želim veliko ustvarjalnih idej in srečno na poti.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Čestitke za 5.blog rojstni dan!!!
Sedaj si pa že velika punca:)
lp Tamara